25.01.2014

Fødselsdag

Den 23. Januar fylde jeg 17 år, og min gode veninde Emma havde fortalt mig at jeg skulle møde hende ved togstation klokken 8 så det gjord jeg. Hun ville ikke fortælle mig hvad vi skulle er noget som helst så jeg var så spændt!
Da vi endelig ankommer til Melbourne skal vi så med et andet tog og det ender så med hun vil give mig en tur i zoo. Jeg tror aldrig jeg har været så spændt hele mit liv for at tage i zoo. Emma havde købt en lille kage til mig og så ville hun betale for hele turen som min fødselsdags gave. Da vi var færdige med at være i zoo. Tog vi toget tilbage til Melbourne, men da vi så kom ind til Melbourne var vi lidt sent på den.. så vi løb ALT hvad vi kunne for at nå vores tog tilbage til Seymour men det kørte selvfølelig lige for næsen af os.. Så vi faldt en gril bare på togstation hvor vi fik vores frokost og jeg fik min lidt smadret kage. Vi to det næste tog hjem og fik sagt farvel til Emma og tak for en god dag og var på vej hjem til min familie. De havde købt nogle gaver til mig og mine forældre havde sendt noget ned til mig som jeg så åbent da jeg kom hjem. Dion lavede pandekager til middag. Så jeg havde en rigtig dejlig dag.


Emmas kage som hun havde med til mig



 Gaver hjemme fra























Ingen kommentarer:

Send en kommentar