02.01.2014

Nytår


 
Nytårs aften er ikke noget stort hernede, eller ikke for min familie. Vi var i Brisbane nytårs aften hos Taylahs og Kaseys bedsteforældre. Deres bedsteforældre skulle mødes med deres lille klub de har for alle der går op i en bestemt blomst orkide. Så vi spise middag med elle disse dejlig gamle mennesker. Efter middagen tog vi ned til stranden for at se fyrværkerring omkring klokken 7. Fordi der ville være for mange mennesker klokken 12. Der var stadig RIGTIG mange mennesker ned langs stranden så vi stod langt væk fra fyrværkeriet og vi kunne nærmest ikke se det. Da vi var kommet tilbage så vi lidt fjernsyn og snakkede lidt, og folk begynde at gå i seng føre 12 så jeg lå for mig selv i min seng klokken 12 da vi gik ind i det nye år og mens alle andre sov ønskede jeg mig selv et godt nyt år.
 

 


 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar