18.07.2013

Første skoledag

 

Tirsdag den 16 juli, var min første skoledag, jeg går på Seymour College. Taylah min værtssøster går på samme skole, så hun hjalp min hen på kontoret og viste mig lidt rundet. Det er meget anderledes at gå i skole her nede end i Danmark. Vi skal have skoleuniform på (billede kommer op senere) og vi skal flytte fra klasse til klasse. De er heller ikke så seriøse omkring skolen, i værtfald ikke på min skole. Nogle af lærerne er lidt svære at forstå, vi har en fysik og kemi lære fra Spanien og hans argsang når han snakker engelsk er virkelig svære at forstå.

Være dag kommer der nogle nye hen og spørger, hvad hedder du? Hvor kommer du fra? Har du det godt? Hvor lang tid har du været i Australien Osv... Og det er helt nyt for mig, men alle er rigtig søde og venlige:-)

De er heller ikke så hurtige på min skole, det er også først i dag, jeg har fået et skab til mine ting og et bus pas. Men jeg har stadig ingen bøger fået:-/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar