19.07.2013

10 dags lange sommerferie

Min sommerferie startede efter translokations, hvor jeg havde inviteret min klasse og nogle fra de andre klasser over til en fest i telt. Vi havde det super sjovt, og der blev drukket.. Så dagen efter skulle jeg jo selvfølelig i Tivoli med de andre elevmægler og det er super fedt med tømmermænd… Men jeg kom igennem dag og vi havde det stadig rigtig sjovt J
Efter et par dejlige dage hjemme tog min familie og jeg i sommerhus for at holde afskedsfest for min fars familie, vi blev dog et par dage hvor vi tog på en kano tur i regnvejr og tog på en fiske tur uden nogen fangst men sådan er det danske sommervejr. Dagen nærmede sig til at jeg skulle af sted og da værelset var tømt og mine kufferter fylde tog vi af sted mod København, vi tog der over dagen føre så vi også lige kunne nå at sige farvel til mine fætre og der skulle også lige være tid til en shoppe tur. Dagen var kommet og vi kørte ud til Kastrup lufthavn, jeg mødes med de andre piger, vi fik sagt farvel til vores familie og nu skulle vi sammen starte vores lives eventyr :-)









Ingen kommentarer:

Send en kommentar