04.11.2013

Min dag i Melbourne med Caitlin

Lørdag den 2 november, efter skole fredag tog jeg med min veninde Caitlin hjem, hun bor ude på en lille farm 5 minutter fra Seymour centrum. Hun syntes ikke selv det er en farm men de har 3 geder, et par kyllinger, en kat og to hunde så for mig er det en lille farm. Vi hoppede ud af vores skoleuniformer og tog ind til Kings Park sammen med hendes mor og to søstre hvor den mindste af hendes søstre går til atlatik. Vi mødes med Maddie og James og havde det ellers bare hyggeligt mens de små børen løb rundt og lavede forskelige former for atlatik. Omkring klokken 8 tog vi tilbage til Caitlin og hyggede os med film og chokolade. Caitlin og jeg sov ude i et skur som ligger lige ved huset. Næste morgen ved 9 tiden skulle vi med toget til Melbourne, vi var begge meget trætte for når der er sleepover skal man jo ikke gå tideligt i seng, vi var næsten lige ved at falde i søvn på toget men vi holde os vågne med noget mere chokolade. Vi gik rundt til nogle forskellige shoppingscentre og gader hvor jeg købte en gave til min værtssøster Taylah som har fødselsdag den 8, et cover til min mobil, en basisk sort top, et par lækker solbriller til kun 2 dollars og et penalhus med en saks. Til frokost gik vi ind på en italiensk restaurant som vi fandt nede af en af sidegaderne, vi sad udenfor fordi været var så dejligt. Vi delte en pasta ret og gik videre med vores shopping. halv 4 tog vi toget tilbage til Seymour hvor Caitlins mor var så sød at kører mig hjem.    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar