09.11.2013

Taylahs fødselsdag

Fredag den 8. november havde Taylah fødselsdag, hun blev vækket med sang og fødselsdags kram, aften inden havde hun fået gaven fra sine forældre som var en Iphone 5s. Hun var så glad for den, jeg gav hende en buksedragt og ellers fik hun et Itunes kort fra Kessey og nogle penge fra andre familie medlemmer. Omkring klokken 9 tog Taylah, Jas og jeg ind til Melbourne for at stå på skøjter og shoppe mens Fiona og Dion tog til lægen. Vi havde det rigtig sjovt med at stå på skøjter der gik ikke længe før vi alle havde ømme føder så vi valgte at få noget at spise og ellers skulle der shoppes. Omkring 4 tiden var vi hjemme igen og nogle af Taylahs nærmeste venner kom over for at fejre hende, de så nogle uhyggelige film og 3 af pigerne sov over. Jeg fik bare besked på at være stille og ikke forstyrrer dem så det gjord jeg.
Den 8 november er ikke kun Taylahs fødselsdag men også "Hug An Exchange Student Day" men fordi jeg ikke var i skole fik jeg ikke rigtig så mange kram.

 


 

 
 

 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar