05.12.2013

10 klasse, eksaminer, flytning og farvel

År 10 er du slut og jeg er startede i år 11, jaaaa! Denne uge har vi haft en start uge på år 11, vi har valgt vores fag og prøvet at se hvordan det var. Jeg valgte engelsk, billedkunst, sport, biologi, matematik og legal. Jeg er stadige ikke helt sikker på at det er de fag jeg får næste år, men det får jeg først at vide senere. På fredag (i morgen) er det min sidste skoledag for dette år, inden min lange 2 måneders sommerferie starter. Vi havde nogle prøve eksaminer sidste uge, det gik helt okay, vi havde prøve i engelsk, matematik, fysik og kemi og historie/geografi. Jeg bestod alle mine prøver, undtagen fysik og kemi det gik ikke så godt men altså det betyder ikke så meget.
Vi er også nød til at flytte hus, det er dog stadig på basen bare en anden gade. Vi er nærmest blevet smidt ud af vores bolig men nu flytter vi til et andet større hus næste uge. Det er lidt stres omkring det men vi skal nok nå det. Mine 3 gode venner Emma, Briana og Jack kommer ikke igen næste år. Emma og Briana flytter skole og Jack flytter til Brisbane. Jeg kommer til at se Emma og Briana inden jeg tager tilbage men ikke Jack så ham er jeg nød til sige farvel til i morgen, det skal nok blive svært fordi han er en rigtig god ven.

På søndag skal nogle piger og jeg løbe et "Fun run" det er et løb på 5 km hvor man løber for brystkræft. Vi løber langs St. Klida strand så når vi er færdige hopper vi bare i havet for at køle ned for det skal vist blive varmt på søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar