09.10.2013

Cairns camp dag 1 - Cairns

Min første dag startede rigtig tideligt, vi kørte mod lufthaven klokken 4 for mit fly gik allerede klokken 6. Det tager 3 timer og 25 minutter at flyve fra Melbourne til Cairns, da jeg ankom til Cairns lufthavn, stod Malene min danske veninde som også er udvekslingsstudent, og ventede på mig. Der ankom som tiden gik nogle flere, da klokken var 1, var vi alle ankommet. Jo mødes med os og vi blev kørt ud til vores hotel, Jo er en fra SCCE som skulle holde styr på os. Jeg boede sammen med to tyske piger og en svensk pige, Malene boede sammen med to andre tyske piger, og de to drenge fra Frankrig havde deres ejet værelse. Vi aftalte at mødes ved en lille cafe på hotellet ved siden af poolen, for at spise frokost og aftale hvad vi ville lave rasten af dagen. Alle os piger havde hurtigt bestemt os for at vi ville hoppe i poolen efter vi havde spist. En time senere var det begyndt at bliv en smule kedeligt, så vi spurgte Jo om hun ville med os i til byen, det ville hun meget gerne. Vi gik ned til butikkerne som ligger lige ned til stranden, så der skulle vi jo ned og kigge og tage en masse billeder. Klokken blev meget hurtigt 7 så vi tog en taxa hjem. Drengene som også havde været på en lille tur rundt i byen, ankommet til hotellet lige efter os, så vi gik ind på restauranten og fik noget rigtig lækkert mad. først er der en lille salat bar, efter det kan du vælge mellem 4 retter og så er der en lille tag selv dessert kage bord. Efter vi havde spist, gik vi alle til vores værelser får at sove for vi var alle helt udmattede.









 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar