20.10.2013

Cairns camp dag 4 - Kuranda Scenic Rail

Mandag skulle vi igen tidligt op. Vi skulle med bus hen til en togstation, hvor vi skulle med et damp tog op til en lille landsby i Blue Mountain bjergene. Efter at have kørt i 1 1/2 time stopped vi ved et udkigspunkt, hvor vi kunne komme ud og tage billeder. Jeg kunne virkelig mærke solen brande min hud af så det blev et hurtigt kig og ellers bare ind I togvognen igen. Vi kørte vi videre mod Kuranda.
 Da vi ankom til Kuranda fik vi lov til at gå rund I to timer for at kigge og få noget at spise. Der var nogle små markeder rundt omkring som vi kiggede i efter de to timer. Tog bussen tilbage til hotellet, hvor vi fik pakket de sidste ting inden vi skulle mod lufthavnen. omkring kokken 3.15 var det Malene, min og de to drenge fra Frankrigstur til at sige farvel. De sidste tre piger skulle først af sted dagen efter, to andre piger var allerede taget af sted. Jo kørte med os til lufthavnen og blev sammen med os indtil vil alle var kommet om bord på vores fly.