01.10.2013

Den. 1 oktober

I dag er det min helt fantastiske mors fødselsdag, så et stort tillykke til hende og jeg håber du får en dejlig dag sammen med drengen. De skal nok få fejret dig godt nu når jeg ikke er der. Men i dag har jeg været ude og se hvordan soldaterne træner om natten op til kamp, familie medlemmer blev hentede i busser vi var ca. 50 da alle var i busserne, blev vi sat af ude i busken. Hvor vi kunne få lov til at skude med en 50 caliber, jeg var så bange for at gøre det, men alligevel er det så fedt at man kan sige efter "jeg har bare skudt med 50 caliber." Efter alle havde skudt, blev vi kørt bag på et lad af en militær bil hen til en slags skur hvor vi fik noget aftensmad. Det var blevet mørk så soldaterne kunne starte deres træning, vi blev kørt tilbage til der hvor vi havde skudt tidligere på dagen, for at se nogle kinesiske soldater øve sig i et være i en rigtig krig, de havde et par tanks som skød med en 50 caliber ellers affyderde de en masse misiler op i luften det linede lide fyrværkerig som gjord at det lignede almindeligt dagslys. Det var virkelig en oplevelse for livet som jeg aldrig vil glemme.

50 caliber machine gun:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar